Helgen i korta ord

Denna helgen har gått i fixandets tecken. Jag har tvättat, slipat, grundmålat och målat skåpet som ska placeras i finhallen rymmandes gammelmormors matservis och lite annat porslin som nu är nedpackat i lådor. Mor har tapetserat kontoret och nu är det golv, lister och dörrfoder som ska dit och snart kan vi beställa bokhyllorna och skrivbordet mm.
Jag klämmde även in en löparrunda i eftermiddags, det kändes i kroppen att den inte har återhämtat sig sedan sjukdomen tidigare i veckan. Det kommer bli ett par korta rundor i veckan som kommer, vill börja försiktigt innan jag drar igång den riktiga löparträningen. Nu ska jag nå mina uppsatta mål!

Hoppas att er helg varit bra!

Kram T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0