Ny vecka nya möjligheter

Nu är en ny vecka här och jag ser att den är fylld med en massa möjligheter. Jag har börjat veckan väldigt bra, löparrunda på 7 km. Det gick faktiskt bra fast det är ett tag sedan jag var ute sist. Det får bli ändring på det nu! Min tanke är att komma ut två gånger i veckan och utöver det yoga. Efter löparrundan var det mat somhägrade och mätt och go åkte jag och handlade, så nu slipper jag det i veckan. Nu har jag bakat surdegsbrödet för denna det av veckan, kan bli att jag gör frallor till helgen. 
 
Stora delar av helgen spenderades på Ästad gård och teambuilding med jobbet. Väldigt givande! Det är något som jag rekommenderar alla chefer att satsa på för att få ihop sina anställda till en tight grupp. Det var två intensiva dagar ochdet kändes när jag vaknade idag att det skulle varit söndag. Jag var inte ensam om detta kan jag säg.
 
Nu ska jag snart krypadyner i sängen och låta John blund ta hand om mig och föra mig till nattens och drömmarnas rike.
 
Hoppas att er vecka börjat lika bra! 
 
Kram T
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas resten av veckan varit lika bra! Är impad av brödbaket, frallorna du hade med hit var verkligen jättegoda.
Kram

2012-10-27 @ 17:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0