Min dag

Idag är det ingen vanlig dag för det är min födelsedag. Min dag idag har fyllts av bakning och mysig fika med mor, faro ch mormor. Nu sitter jag i soffan med älsklingen och lilla systern. Jag firades förra helgen och då fick jag två te muggar, dessertgafflar, plattång, en fin handväska, ett par solisar och lite pengar. Av svärföräldrarna fick jag en Global kniv till min samling. Mormor kom med ett fint gammalt fat och en slant.


Dessa underbara rosor fick jag av min älskling i fredags.


Double chocolate  whoopies, Ur Leilas "Hello cupcake"



Raspberry coconut pie cupcake också ur boken ovan.


Kvällsmaten jag slängde ihop i fredagskväll. Mumsigt!

Igår var stora röjar dagen, Johan och pappa röjde i ladugården och mamma och jag röjde i brygghuset. Nu har jag gott om plats till mina krukor och blomgrejer. Delar av kvällen spenderades på Verona i Halmstad med mina föräldrar och Johans föräldrar. Den avslutades hos Johans föräldrar med choklad och kaffe.

En härlig helg har nått slut

Hoppas att ni läsare haft en härlig helg!

Kram
T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0