Helgen

Snart kan man säg att heglen är över. Igår var jag väldigt huslig, började redan innan frukost sätta en bulldeg. Redan klockan tio var alla bullarna bakade och då gick jag över till att städa hela huset. Tro det eller ej men jag torkade alla lister och även golven. Lunchen intogs och sedan på med träningskläderna. Jag hade planerat att gå en rejäl runda men den blev på 1,6 mil ungefär, det tog ca 2,5 h. Lite lång om mina ben och fötter fick säg det. När jag hade ca 3 km kvar ville jag bara vara hemma. Idag har jag träningsvärk i lår och mina fötter har blåsor lite här och var. Ska jag gå så långt fler gånger måste det vara på grusväg och inte på asfalt. När jag väl kom hem var det streching och sedan fika. Två bullar och ett stort glas med jordgubbssaft.

Idag började jag dagen med att sjunga med kören i kyrkan. Det gick bra faktiskt. Det är roligt att sjunga acapella, man är mer utsatt och man inget att luta sig mot om man hamnar fel. Nu ska vi snart ner till svärföräldrarna och äta våfflor. Det är trots allt våffeldagen idag.

Det kommer kanske bilder på det senare.

Ha en fortsatt bra dag i solskenet.

Kram
T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0