Enveten förkylning/influensa

Hemma en dag till från jobbet och den ilskna förkylningen/influensan vill inte släppa taget om mig. Visst jag är bättre men snoret rinner och jag hostar väldigt mycket, detta gör att jag har fått ont i bröstet. Dricker varmt vatten med färsk ingefära, citron och honung och hoppas att det ska hjälpa.

Imorgon ska jag med och hämta lillasyster yster på flygplatsen. Jag kan inte fatta att det har gått ett halvår nu. J och jag pratade igår om att vi kanske skulle grilla till helgen, då sa jag att vi kan bjuda mor, far och Marie. J utbrister då glöm inte Elin. Detta låter hemska men jag har inte glömt dig lillasyster men man "räknar" inte med att hon ska vara hemma. Det blir inte bara en omställning för henne utan även oss.

Kökssoffan blev klar för ett par helger sedan men den har inte kommit på plats men igår gjorde den det. Är väldigt nöjd men det är inte klart än så ni får lugna er innan jag lägger ut bilder på reslutatet. Jag vill att det ska vara perfekt med kuddar och annat.

Nu rinner näsan igen, åter till mina ultra mjuka näsdukar näsan är röd som ett stoppljus och öm som...



Kram
T


Kommentarer
Postat av: Marie

Krya på dig! Kramar!

2012-03-06 @ 14:33:38
URL: http://sweetmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0