Sjukdom...

Midsommarafton började jag med ett träningspass och det gick åt pipsvängen. Ingen kraft i benen och en konstig känsla när jag andades. Jag kände mig hyfsad efter att ha duschat och druckigt vatten. Fixa sig midsommarfin och bege sig bort mot festen. Framåt kvällen på midsommarafton började min hals klia och svida och jag började frysa. Jag kämpade på men gick in och la mig i soffan för att vila och sova lite. Förutom detta var hela dagen jätte lyckad. Roliga lekar, snapsvisor och god mat. Vädret skavi inte prata om, regn, regn och åter regn.
Vaknade på midsommardagen med en hals som värkte mer och nu hade näsan börjat rinna. Efter att ha bjudit gänget på fika, däckade jag i soffan och sov hela eftermiddagen. När jag vaknade hade jag fått feber också, söndagen fortsatte i samma anda fast med högre feber och mer hosta. Att vakna mitt i natten utav att man hostar så att man inte får luft är ingen hit kan jag säg.
Igår började febern avta men hostan var densamma. Just nu känns det ok, men är inte pigg. Magen har även ballat ur. Ska göra ett försök att jobba imorgon. Vi ska flytta på fredag och efter det går jag på semester så det är lite som jag måste få gjort.
 
Lite upplyftande var idag när jag fick paket på posten. Mina nya löparskor!
 
Asics kayano 18 och löparvantar från Newbalance.
Tänk vad fort jag kommer att springa i dessa när jag är frisk. Kommer inte att försöka denna veckan i så fall på söndag.
 
Kram
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0