Härlig helg!

Nu var denna helgen slut och den har fyllts av skratt, sång, mat, bakning och träning. Jag vet att jag pratar mycket om träning nu, men det är lite svårt att undvika.
I fredags lagade jag mat till lilla syster, Kristian och sambo. Ädelost fylld kycklingfilé och rotsakspanna. Mumsigt kan jag säg!
Lördag förmiddag spenderades i kyrkan med ett gäng ladies och en tupp. Damkörsövning var det om ni undrar. Kvällen fylldes med god mat och skratt. Idag har jag diskat och plockat, eftermiddagen spenderades i löparskorna, 1 mil stod på schemat och det klarade jag och på den tid jag hade tänkt innan, under 70 min, dvs 7 min/km i snitt. Jag måste verkligen köpa nya löparskor, får kolla på nätet om jag hittar den modell jag ska ha.

Hoppas ni haft en bra helg!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0