Veckan som gått...

Nu har en vecka gått av min semester och jag har bakat, fikat, solat, tränat, druckit vin, blivit med höns och mycket annat. Här kommer lite bilder som sammanfattar veckan.
 
Sommarnöje är det med auktioner.
Fika på en brygga med mannen i mitt liv.
Eftermiddag på sjön, promenad, bad och rosévin
Våra nya familjemedlemmar, (bättre bild kommer)
 
Denna har jag spenderat dagen på idag, 59 km för att vara mer exakt. En härlig tur med mor och lillasyster som hade en ledig dag från sitt mysiga fik.
 
Vill ni fika på ett underbart ställe ska ni åka till Smålandsstenar och gå till Blomstergårdens Café. Där får ni ett möte med farmors och mormors kakor, underbar glass och det bästa av allt min lillasysters leende och skratt. Besök gärna Blomstergården på facebook för bilder på cafét. Deras senaste nyhet är en jukebox med gamla godingar.
 
Kram
T
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0