Semestern har börjat...

Nu har min semester börjat och GUD vad skönt det ska det ska bli. Jag börjar med ett besök hos frisören och röj hos mor och far i alla mina gamla skolböcker. Känner jag mig själv rätt så blir det väldigt svårt att slänga något. Det är så lätt att bli nostalgisk.
Vårt hönshus är nu klart och snart kan vi hämta hönsen. Kommer bilder i morgon på det. Vi började dagen med ett besök på loppmarknaden i Simlångsdalen, tur att det inte är någon modevisning för idag var det stövlar och regnkläder som gällde.
Bjuder på lite bilder på huset och altanen.
Ha en härlig kväll!
 
Kram
T

Kommentarer
Postat av: Karro

Vi fick gäster i lördags så det blev inget loppis för mig. Tur det går fler tåg;-) Fyndade du ngt?

Åh vad kul att ni redan fått klart hönsgården!! Ska bli roligt att se hur det samt hönsen ser ut:-) Tänk, snart kan du bara gå ut i hönshuset och hämta ägg när det ska grejas i köket.

Ha det bra!
Kram

Svar: Jag köpte metallformar som man använder nä man bakar mandelmusslor. Det var inte så mycket att ha som det brukar vara. Det ska bli kul att baka med de första äggen. :) kram
Therese

2012-07-02 @ 18:21:43
URL: http://haraldssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0