Torsdag...

Nu är det snart helg och den börjar imorgonkväll med räkafton med Linnea. Gott och trevligt! J tycker inte om att skala räkorna så han får hämta sig en pizza. Han klagar inte över det förslaget. På lördag ska jag på allvar börja med kökssoffan, som det ser ut nu behöver jag få bort den gamla färgen på sitsen och det är med värmepistol och skrapa... jobbigt men det kommer att bli väldigt fint. Jag kommer nog att åka och köpa färg också innan ska jag bara kolla över sandpapper och penselförrådet.

Kram

T


Kommentarer
Postat av: Karro

Kommer bli så bra med kökssoffan! Glöm nu inte att fotografera;-)



Ha en mysig kväll!

Kram

2012-02-17 @ 15:07:46
URL: http://haraldssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0