Söndag

Söndagen är här och än så länge har jag bara tagit det lugnt. Framför en film och en brasa tänd i kaminen. Mys på hög nivå. Det blev en väldigt trevlig kväll hos Ida igår god mat, många skratt och även sång. Linnea och Ida hade satt ihop sitt eget "Så ska det inte låta", väldigt roligt men samtidigt va svårt det är. Jag blev blockerad flera gånger och fick inte fram ett enda ord. Mitt lag vann ändå. Tack för en mycket trevlig kväll, nästa gång är det min tur. Kameran var med men några bilder blev det inte tagna.

Planerna för dagen är att plocka och greja här hemma, laga matlådor, promenera och börja med kökssoffan.

J kommer hem framåt kvällen och det ska bli underbart att få träffa honom igen. Detta är det längsta som vi varit ifrån varandra.

Kram T


Kommentarer
Postat av: nEa

Oj! Är det? Men visst är det skönt att veta att man saknar dem ;). Mys på hög nivå när man inte setts på ett tag :)

2012-02-12 @ 18:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0