Söndag

Jag började denna dagen med att äte frukost framför en film och efter det ner i källaren och byta om till målarbyxor. Det var nämligen andra styrkningen som skulle göras på soffan. Jag tror nu att den är klar ska bara klä insidan med ett tyg och med hjälp av J bära upp den till köket. Detta är morgondagens projekt efter jobbet. Lunchen bestod av dinkelpannkakor, mums! Promenad med mor i det härliga vädret var nästa punkt på agendan. Det är så underbart att gå i skogen höra fåglarnas kvitter och få solen i ansiktet. Blev sugen på att baka, men nyttigt skulle det vara, så systers dinkelmuffins med blåbär blev det.




Så här mumsiga blev dem. Jag smakade en fast jag inte borde, jag har nämligen inte ätit något bakverk, godis eller chips på 8 veckor. Det blev för mycket över jul och alla helger och jag har lite som behöver försvinna och nu ska jag kämpa på lite hårdare för att se mer resultat.

Nu ska jag hoppa in i duschen för det vankas räkor hos Linnea ikväll.

Kram
T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0