Lördag

Flitens lampa har lyst hela dagen. Började med att fylla bilen med återvinning och åka och tömma det. Panta burkar och flaskor, en full flyttkartong, nästan pinsamt att komma med det ner till Konsum. Hämta ut paket, köpa färg till kökssoffan, laga lunch. Nu efter lunch har jag slipat och målat soffan en gång och jag är nöjd med färgvalet. Vad tycker ni?




Jag tror att den blir lite mörkare när alla strykningar är gjorda. Den kommer att passa så bra i vårt kök.

Ha en solig lördag, jag ska ut på en promenad nu i solen.

Kram
T


Kommentarer
Postat av: nEa

Jättefint!

2012-02-26 @ 17:28:51
Postat av: Janina

Bra gjort!

2012-02-26 @ 18:04:53
Postat av: Karro

Blir kanon:-)

2012-02-26 @ 21:59:15
URL: http://haraldssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0