Dålig uppdatering...

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera denna veckan, men det har inte funnits ork till det. Det är mycket på jobbet nu, katalogen ska vara klar nästa fredag och ett stort anbud ska vara inne om ett par veckor. Jag klagar inte över att ha mycket att göra för det är jätte roligt med kombinationen katalogproduktion och upphandlingar. Nu under våren ska jag iväg på lite utbildningar för jag har fått ansvaret för anbud och avtal. Jätteroligt, men ännu mer press på att få in avtalen.

Inte mer jobb utan mer roliga saker, J är iväg hela helgen på Svenska Rallyt i Värmland tillsammans med far, Kristian och Kristians far. Roligt för J men det känns lite tomt i vårt stora hus. Imorgon kväll ska mor och jag äta kvällsmat ihop och på lördag blir det en liten shoppingtur till Halmstad. Jag är ute efter stora tekoppar och Indiska brukar ha fina.

Snart ska jag krypa ner i soffan och kolla på tv och ladda inför sista jobbardagen denna veckan.

Ha en mysig kväll

Kram
T


Kommentarer
Postat av: nEa

Mysigt med lite mor-dotter tid :)

2012-02-10 @ 12:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0