Mitt i veckan

Nu har vi kommit till mitten av veckan och höstmyset har börjat. Kvällarna är mörkare och jag kryper upp i soffan med tända ljus och en kopp te. Har pyntat lite mer ute på altanen.


Lykta från Miljögården



en vacker dahila som ännu inte gett upp hoppet

Johan och jag firar 5 år i helgen. Vi frågade oss ikväll när vi åt vart tiden har tagit vägen. Visserligen har vi renoverat hus i fyra av åren, men ändå tiden har bara flygit iväg. Fjärliarna i magen finns där fortfarande.

Kram
T


Kommentarer
Postat av: Karro

Är allt mysigt med hösten tycker jag:-) Kul att kunna ändra om både inne och utanför huset!



Får säga grattis till dem fem åren:-) Håller verkligen med om att tiden rusar förbi!



Ha en bra dag!

Kram!

2011-09-29 @ 09:13:52
URL: http://haraldssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förresten, var det du som undrade om stommen i min krans? Iaf så är det en sån där stomme i halm. Mycket smidig att använda, har aldrig använt en sådan innan när jag gjort kransar:-)

2011-09-29 @ 11:25:16
Postat av: Karro

Det var jag som skrev:-P

2011-09-29 @ 11:26:02
URL: http://haraldssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0