Helgen...

Denna helgen började med ett besök på en jaktmässa i Hylte. Jag hittade gummistövlar så nu kan jag hinna med Johan i skogen när han tar sina älga kliv över stock och sten. Kvällen spenderades i goda vänners lag och en väldigt varm badtunna. 

Idag har varit härligt slö. Började med frukost framför tvn och sedan tvättvikande också framför tvn. Eftermiddagen spenderades med mor och far hos mormor. Det var längesedan jag var och hälsade på men det var väldigt trevligt och god mormor fika. Hembakat på hennes underbara sätt. Eftersom jag syndade med kakor var jag tvungen att bege mig ut på en powerwalk i en timme för att åtgärda socker intaget. Jag har inte ätit något sådant på två veckor men jag vill inte säg nej till mormor. Nu är jag på noll igen och ska lägga i en lite högre växel för välmåendet.  

Ha en mysig söndagskväll!

Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0