Söndag

En helg har passerat eller det är bara söndagkvällen kvar. Igår gjorde vi Halmstad osäkert, mamma och jag började i centrum. Jag hittade det jag skulle på Make-Up Store och 2 linnen på Vila. En underbar kofta provade jag på Nordic Safari men hade den varit mörkare i färgen hade jag slagit till. Blir kanske att jag beställer hem den från Nordljus.se där bilderna kommer ifrån. Jag måste fundera lite till eftersom priset ligger på 1599:-



Vi lyckades hitta soffa, nu är det bara till att bestämma tyg och beställa den. Äntligen måste jag få säg!

Idag har jag tvättat, städat och varit ute i regnet på en skogspromenad. Snart ska jag börja på med kvällsmaten. Hemmagjord kebabpizza. Mums!

Kram
T


Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson

Vad underbart att ni har hittat soffa!! det hander saker nu :) harligt att hora!! hoppas den blir precis som nu onskar er! saknar er bada i det fina huset! :) Kramar i massor <3

2011-11-03 @ 04:45:03
URL: http://plingiblicken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0