Lördagen i bilder


Bröd med timjan och flingsalt.


Dinkelmuffins med blåbär, recept från sweetmary.blogg.se

Luffarslöjdskorg från tiliatradgard.blogg.se som jag pyntat med mossa, järnek, blåbärsris och ett betonghjärta.



En mosskrans har jag gjort också med hjälp av min mor.

Skogsfynd zinkspann utan botten och en liten fur. Har tänkt att knyta röda rosetter i den till jul, kanske en ljusslinga också.

Källardörren fick en liten krans

Jag känner att jag varit duktig idag, bakat två sorters muffins, blårbärs och pepparkaks och bröd. I eftermiddag gjorde jag kransarna och luffarkorgen som jag var och köpte tidigare på förmiddagen. Snart är det dags att hoppa in i duschen vi ska till Martin och Ida ikväll på mat och mys. Trevligt ska det verkligen bli.

Ha en mysig lördag!

Kram T 


Kommentarer
Postat av: Marie

Vad fint du har pyntat och kransarna blev jättefina! Jag har tänkt att inhandla vår på julmarknaden på Åhaga första advent, precis som förra året. Blev muffinsen goda? Kram!

2011-11-06 @ 18:44:42
URL: http://sweetmary.blogg.se/
Postat av: Karro

Åh vilka fina kransar du gjort!! Nu blev jag sugen på att göra en julig mosskrans:-) Hmm, kanske inte det lättaste?! Vad använde du för stomme?

2011-11-06 @ 21:38:11
URL: http://haraldssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0