Lördag

Nu är lördagen här och den är fylld med grejer, först är det damkörsövning och vi får verkligen se hur det går för jag har inte övat, sedan ikväll är det Tjejfest med ett halvgalet gäng. Trevligt!

Igår eftermiddag kväll gjorde Carro och jag staden osäker, med shopping och fika. Jag köpte plaggen jag spanat på väldigt länge.




En underbar cardigan och ett spetslinne från mitt nya favoritmärke Du&Jag.

Lite senare kom Kerstin och mötte upp oss och vi började med att äta på Gastons, hör och häpna så åt jag lammytterfilé. Jag har fått tipset att det kan funka för det är lättare att smälta än fläsk, nöt och älgkött. jag är väl inte hundra i magen i dag men vi får väl se hur det går under dagen. Efter en väldigt god middag gick i till Roberts Coffe och där blev det en liten fika och drink för de som inte körde.

ha en härlig lördag!

Kram T


Kommentarer
Postat av: Ida

tack så mycket för att du tyckte min ljusstake var fin. de röda var jättefina också! åh så snygga kläder du har köpt! vilken dag var julkonserten med eran kör? kramar

2011-11-24 @ 23:13:56
URL: http://utivarhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0