1:a Advent

Nu är första advent här och jag hade laddat för julskyltning men eftersom det blåser så hemskt ute, blir det inte att vi åker ner till Hylte. Så nu får jag mysa hemma med glögg och levande ljus och hoppas på att strömmen inte går.





Sist men inte minst


vår nya soffa. Den är ine svart som en ser ut att vara på bilden, den är mörkbrun med bronsskimmer. Jätte skön och går att sova i.

Snart kommer svärmor och svärfar upp på eftermiddagskaffe, så jag får väl börja greja lite med det.

Ha en mysig 1:a Advent!

Kram T


Kommentarer
Postat av: Elin carlsson

Oooh sa mysigt! med tunnan utanfor fonstret och allt julmys inne :) soffan sag inte helt fel ut heller kan jag sag :) maste inskalas nar ajg kmr hem sen!! :) <3

2011-11-30 @ 01:43:40
URL: http://plingiblicken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0