Helgens bravader!

Denna helgen har varit fylld av god mat och härligt slappande. Vi har spenderat den på Ronneby Brunn Spa. Jag rekomenderar verkligen detta stället. Undertbart god mat och mysig spaavdelning.




Här är vår Spa-svit som det så fint kallades. Jag har aldrig haft ett så stort hotellrum i hela mitt liv.


Utsikten från vårt rum.


Efter en stabil frukost var det dags för en uppfriskande promenad i Brunnsparken.

 
Skogstrollet och underbara blommande träd kantade promenaden.

     
Lördagkvällens meny var till förrätt Toast skagen, varmrätt fisksoppa eller oxfilé med potatisgratäng och till efterrätt en chokladmousse kaka med björnbärssylt och en klick grädde.


Ursäkta den suddiga bilden. Men som ni kan se har alla tre födelsedagsbarnen kommit fram till scenen. Under kvällen var det många utlottningar eftersom det var 50-årsjubileum. När vi checkade in fick vi alla varsin lott, denna skulle man hålla hårt i och även vara på plats klockan 20 när utlottningen började. Jag kan säg så här att J och jag har aldrig haft sådan tur någonsin. Det börjar med att jag vinner 2 biljetter till Diggiloo i Brunnsparken. Efter ett antal dragningar dras Js nummer och han vinner en helg i Köpenhamn, 2 nätter för 2 personer inkl. frukost. Det är inte slut än för rätt som det var dras Annas nummer och även hon vinner 2 Diggiloo biljetter och sedan dras Davids nummer och han vann 2 Sverigelotter. Vi drog verkligen jackpott den kvällen.


Jag lyckades till och med fånga den kameraskygga David på kort med sin fästmö Linnea.

/Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0