Helgen är över....

Nu kan man säg att denna helgen är slut. Många skratt och en liten shoppingtur till Falkenberg. I Falkenberg köpte jag lite blommor, en dahlia, en fuksia och en brudslöja de har inte blivit planterade än men i morgon. Igår kväll var det tjejkväll hos Linnea och det blev en lång men ack så rolig kväll. Många skratt blev det.

Idag blev det en lång sovmorgon och sedan middag hos svärföräldrarna. Vi har även haft vår vårkonsert idag. Det var lite klassiska körstycken blandat med spiritual och svenska sommarsånger. Efter ett urdåligt genrep fick vi ihop det och lyckades rätt bra tycker jag. Vissa punkter kunde slipats till lite mer om vi hade haft tid till att öva. Nu har vi en välbehövlig paus men för min del blir det damkörsövning på lördag. Det ser jag verkligen fram emot eftersom vi håller på att öva in Händels Messias. Svårt men en rolig utmaning.

Ha en fortsatt mysig söndags kväll själv ska jag krypa ner i sängen och sova.

God Natt!

Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0