Veckans tips!

Jag måste bar tipsa om yoga. Ni som inte provat måste göra det. Det är en välgörande och skonsam träningsform som alla kan klara av ung som gammal, stel som smidig. Jag började med detta när jag var i USA i två månader och blev helt frälst, jag gjorde sådana framsteg med mina korta muskler i baksida lår och rygg. Efter denna korta tid kund jag nå golvet med händerna med raka ben. Jag kom halvvägs på vaden innan. Just nu utövar jag yoga en gång varje vecka och efter det passet på 1,5 h så är man som en ny människa både i kropp och själ. Det ger verkligen resultat för man känner sig smidigare för varje vecka som går. Visserligen är det viktigt att strecha och tänja ut musklerna efter att man tränat, löpning eller vad det än är för att behålla smidigheten man byggt upp med yogan.

  
En yoga matta och sköna kläder är det enda som behövs.



Våga prova på yoga!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej Therese! Intressant inlägg om Yoga. De kanske man bör testa. Kram på dej!

2011-03-19 @ 11:50:42
URL: http://morevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0