Tack för alla presenter

Jag vill passa på att tacka för alla fina presenter jag fick på min 25-årsfest som jag hade i lördags. Här kommer lite bilder på det jag fick.


Detta är buketten som Elin gjorde till bordsdekorationen.


En av de ugnsfasta formarna jag fick av klanen Erlandsson


Detta är den andra, märket på båda är Gerbera design. Jag blev förälskad i dem så fort jag fick se dem, detta är en serie som jag kan tänka mig ha fler produkter i.


Jag fick även två Global knivar som jag önskat mig länge. Dem fick jag av Johans familj.


En underbar tårtkupa fast fylld med blommor fick jag av Johans bästa kompis och hans familj m.fl.

                              
t.v En liten söt bukett från kusin Johan och hans Sofie. t.h Buketten jag fick av Johans  familj.


Lillasyster i fullgång med att dela ut dricka till gästerna.
Tack hela min familj för att ni hjälpte till med disk och förberedelser innan.

Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0