Mycket att göra

Det är tur att denna veckan börjar dra sig mot sitt slut. På jobbet har det varit hur mycket som helst att göra, vi har lämnat in 4 anbud, både ramavtal och direkt upphandlingar. Inte nog med det så är det månadsbokslut. Jag börjar så smått komma ikapp mig efter morgondagen så ska jag vara i fas. Hoppas jag ska jag tillägga. Nog med jobb snack.

Vi har fått hit kakelsättare för att göra klart stora badrummet och det börjar bli riktigt fint. Imorgon ska de komma och lägga klinkerna på golvet och i fönstrena. Vi inväntar också en offert på badrumsinredningen från en lokal byggfirma. Det börjar kännas som att det kan vara klart till min 25-års fest som ska var den 26 mars. Men jag vill inte hoppas för mycket. 

Snart bär det av på körövning.

Kram T 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0