Helgen är snart över

Denna helgen har fyllts av shopping och bilåkning. Fredagkvällen skulle varit lugn i soffan hemma hos mor och far. Men så blev inte fallet, innan mor och jag hann landa i soffan så ringde telefonen och vi fick bege oss till Värnamo. Syster hade ramlat i skidbacken och skadat sig lite. Väl hemma igen blev det att se slutspurten på Lets dance. Lördag morgon vaknar jag av att solen skiner in i sovrummet och jag minns att vi ska åka till Borås och shoppa. Vi skulle inte bara shoppa det var födelsedagskalas också. Efter att ha traskat staden runt var det väldigt gott med smörgåstårta och vit chokladmousse framåt kvällningen.

Idag har vi lagat födelsedagslunch till svärmor. Det önskade hon sig, smidigt värre. Efter detta har vi varit ute och burit in takplåt och J håller på att lunta gräs. Hans favorit sysselsättning på våren.

Nu är det dags att hoppa in i duschen, snart ska mor och jag börja med gardinerna till köket.



Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0