Födelsedag

Igår var det min 25-årsdag. Jag jobbade som vanligt men blev firad med en vacker blomsterbukett.



Den var gjord på rosor i två färger, nejlikor i två färger, gerbera och lite brudslöja.


Denna fina klockan fick jag av Johan, ursäkta för den dåliga bilden, den var lite stor i armbandet så det måste kortas in lite. Jag fick en fin present av mormor, gammelmormors matservis. Det är rosa rosor på och botten är vit med en liten guldkant. jag har inte vågat plocka upp mer än en tallrik för att titta. det har jag tänkt att göra när festen nästa helg är över. Idag fick jag ett vackert silver armband made by Elin, det ska jag ha på mig ikväll när vi ska till Bambu i Bredaryd och äta gott.

Nu får jag ta och bege mig ut i solen och njuta lite innan det är dags att göra sig snygg.

Ha en underbar helg!

/T


Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis i efterskott!

2011-03-21 @ 15:33:03
URL: http://klackgrand.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0