Fullt hus

Igår blev vi välkomnade av hela södra Nissaryd. Hela helgen städade och grejade jag, men det gav verkligen resultat. Vi fick mycket beröm och det känns roligt efter allt slit. De hade med sig smörgåstårta och kaffe, mumsigt måste jag säg. Efter att alla hade åkt hem landade vi i soffan och var rätt trötta. En kvällspromenad gjorde att man somnade väldigt gott.

Nu ikväll har jag kollat igenom nästan alla mina bilder för jag ska ta tag i att göra album. Vill göra det nästa vecka när jag har semester. Jag har även gått en liten kvälls promenad har ont i halsen så jag vill inte anstränga mig för mycket.


Johan kunde inte släppa telefonen.


Hittade en fin blomma men vet inte vad den heter. Kan någon hjälpa mig?

Kram
T


Kommentarer
Postat av: Mamma

Har du missa den? Det är en ju en akleja, super fin och finns i många färger.

2011-06-14 @ 12:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0