Slut på det roliga...

Nu är jag inne på sista semesterdagen och det känns lite små jobbigt att man ska jobba imorgon. Gårdagen spenderade jag på en auktion i Byås. Jag ropade in gamla julgranskulor. Väldigt fina måste jag säg. Bilder kommer. Jag träffade på Helena där och jag frågade om de ville hänga med ut och äta och det blev det. En fiskplanka på Pio´s och en brownie på det. Sist jag var där blev jag väldigt besviken men nu är jag inte det för allt smakade underbart. De andra åt köttplankan och de var lika nöjda som jag.

Fredagen blev lite av en shoppingdag för mig jag hittade två fina tunikor på Vila men kunde inte bestämma mig vilken färg jag skulle välja av svart och cremevit så det blev båda. Jag hittade även ett vackert halsband som passade perfekt till tunikorna. Kvällen bjöd på en tjejfest hos Caroline med många trevliga tjejor och skratt.

Nu har vi njutit av kantarelltoast och nu ropar duschen på mig.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0