Datorn är fixad!!!

Nu har jag en fungerande dator igen och alla filer dvs. kort är kvar. Jag har varit duktig nu för jag har säkerhetskopierat allt. Det är underbart att ha en i familjen som är haj på datorer.

Idag fick jag med J på en stor loppis i Simlångsdalen. Det blev några fynd 17 små vattenglas av samma sort jag redan hade, 6 koppar med fat till mamma likadana som hon hittade förra året, 9 små snapsglas, en stor spegel med vit ram, 5 vita blomkrukor varav 3 var Rosa Ljung. Det blev väldigt mycket för endast 320 kr.




Vattenglasen


Ett av de små söta snapsglasen.



Här är spegeln och en stol som jag klätt om i ett hallonrött sametstyg.

Ikväll har vi haft Linnea och David här på lite  grille innan Linnea skulle ner och jobba natt. Gott var det!


Ha en fortsatt mysig kväll!

Kram T


Kommentarer
Postat av: Karro i Gräshult

Skönt att det löst sig med datorn!!



Åhh, gillar verkligen spegeln!



Ha det bra! Kram

2011-07-05 @ 20:32:15
URL: http://haraldssons.blogg.se/
Postat av: Karro i Gräshult

Nu har jag slängt iväg ett mail till dig på fb! Eller ja, det blev la tre då mailfunktionen inte är så smidig;-) Haha!

2011-07-05 @ 20:47:11
URL: http://haraldssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0