Äntligen hemma...

Nu har vi kommit hem efter en vecka i en sommarstuga i Stensjö. Det har varit härligt! Visserligen har inte vädret varit hundra men i tisdags och igår var det jätte fint väder. Lite färg har jag fått på kroppen. Besök av många underbara och trevliga vänner. Grillat och vin har varit huvudfödan. Vi har gjort lite utflykter därifrån Halmstad och Varberg. Inte så långt men skönt att slippa åka bil när man nästan bor i bilen i vanliga fall. Jag måste visa vad jag inhandlat på våra små shoppingturer.  


Skål från Gerbera, diskhandduk och disktrasa från Village.


Närbild på skålen.


Skål från Gerbera och grytlappar från Village.


Tygservetter från Village.

Det är inte bara inredning som jag har fyndat utan även ett par sandaler, löpartights, vätskebälte och två linnen. Jag har invigt löpartightsen och de var väldigt sköna, gött när de inte är hellånga.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0