Liten liten stund

Snart så kan man säg att det är helg. Underbart! Det som är mindre roligt är att snön faller utanför fönstret på jobbet. Alla brast ut i "INTE MER NU"!
Ikväll ska vi till mor och far och kolla på tv, vi har fortfarande inte någon hemma och jag har en otrolig tv-abstinens. Jag längtar verkligen till det att det blir klart, en sådan lyx att kunna kolla på tv en fredag kväll och bara mysa. Imorgon är jag gräsänka vet intevad jag ska hitta på, troligen något så roligt som att städa och tvätta, mina vanliga lördagssysslor. Jippie! Inte alls.....


Ha en underbar helg!

/Therese

Kommentarer
Postat av: Karro

Hehe, vi har inte heller ngn tv inkopplad och har snart bott i lillstugan i två månader:P Har dock kollat på typ tv4play och liknande webb-kanaler ett par gånger när suget efter tv har blivit för stort!:)



Kollade in några bilder på ert hus, fint ni har fått det! :)



Kram Karro i Gräshult

2011-01-29 @ 14:26:40
URL: http://haraldssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0