Helgen är snart över

Hela dagen har jag bara gjort det jag kännt för, det var väldigt längesedan. Jag började med att ta en välförtjänt sovmorgon och åt en god frukost framför The House of Eliott. Efter att man var mätt och nöjd anföll jag sängklöderna och började med att tvätt kuddarna och därefter täckena. Medan detta var i tvättmaskinen samt torktumlaren tog jag fram gardinderna som vi ska ha i vårt riktiga sovrum. Det som saknas nu är bara en gardinstång som vi ska ha i kontoret (där vi sover nu). Jag får göra ett inköp av det nu i veckan som kommer. När jag hade gjort klart det unnade jag mig en löparrunda i skogen. Det  var underbart härligt och bra gick det också för att vara andra gången på några månader. Mitt mål jag satt upp är att springa två gånger i veckan, yoga en gång och simma en gång. Jag känner att jag har tid för det nu, jag behöver ta hand om mig själv och vårda min kropp. 




J har kommit hem nu efter en dag på klappjakt i Höganäs. Det blev 2 jössar som blev bragta om livet.

Ha en mysig söndags kväll!

/Therese  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0