Fredag!

Nu är fredagen här och det känns väldigt skönt. Dagen har varit känslosam och fylld av eftertanke. Jag har varit på begravning och det gör att jag alltid får så mycket tankar på de jag saknar i mitt liv.

Efter begravningen har jag dragit igång julbaket, sockrade saffranskringlor. Julmusiken klingar självklart ur högtalarna. Självklart kommer bilder och recept senare! Ikväll blir det idol och god mat hos mor och far. Storasyster med man kommer hem över helgen eftersom vi har vår stora traditionella JULKONSERT på söndag i Långaryds kyrka kl.18.00. Kom i tid!

Mina planer för i morgon är att åka till Tilia Trädgård (tiliatradgard.blogg.se) och se var Lin har att erbjuda. Jag vill också sy nya kuddfodral till kuddarna  i soffan, så en tur till GD´s i Skeppshult får det bli.

Ha en mysig kväll!

Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0