Ny vecka nya tag

Ännu en vecka har startat och dagarna på jobbet är fulla av telefonsamtal mm. Kvällarna går åt till att vila och njuta av tystnaden. I helgen var jag på marknad i Hestra med Carro och jag köpte tre par sockar och 2 par handskar från Hestra handsken. Ett par skidhandskar och ett par fina skinnhandskar. Längtar nästan tills det att jag kan använda dem.


Mina nya skidhandskar


Mina nya skinnhandskar med en fingervante innuti. Smidigt värre!

Söndagen grejade vi både ute och inne. Vi anföll delar av syrenerna, det är dags att beskära dem.

Detta var min helg!

Kram T


Kommentarer
Postat av: Marie

Åh, de vita skinnhandskarna är så himla fina!

2011-08-15 @ 22:49:28
URL: http://sweetmary.blogg.se/
Postat av: Karro

Riktigt schyssta vantar du inhandlat! Behöver också köpa nya, men det vill jag inte tänka på än;-) Räckte med att jag köpte lite mer 'höstiga' skor igår;-)

2011-08-16 @ 19:42:57
URL: http://haraldssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0