Vad skönt det är med helg...

Vad skönt det är när man har hela helgen framför sig. Planerna är inte många det som är på agendan är damkörsövning i morgon under förmiddagen. Det ska bli väldigt roligt och utmanande att börja på ett nytt projekt. Jag funderar på att under eftermiddagen att tvätta och städa min lilla bil. Den har inte blivit tvättad på mycket länge så det är dags nu om man säger så här är den mer brunaktig än silvrig. Jag vågar inte riktigt än lägga på sommardäcken. Det hade varit en härlig känsla att kunna göra det men det är fortfarande lurigt på morgonen när man kör.

Ikväll har jag varit ute och sprungit och efter det lagade jag två rätters med en kräfttoast med avokado och till varmrätt halstrad lax med en kall dill och pepparrotscremefraiche till detta serverades det klyftpotatis. Givetvis ett glas vitt vin till och för Johan en kall Heineken. Mumsigt blev det kan jag säg.

Ha en mysig  fredagkväll.

Kram
T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0