Underbara ledighet!!!

Jag kan inget annat säg att det är så underbart att få vara lite ledig. Det gör att jag kan hinna med det jag velat så länge man samtidigt ta det väldigt lugnt. Igår började dagen med att njuta av frukosten och sedan börja med att tvätta och slänga ihop en toscakaka. Den blev inte så snygg men hyfsat god. Jag fick även tre fikagäster på förmiddagen och då invigde vi glasverandan. Från och med nu är detta min favoritplats i huset. Utsikt över byn och solen som värmer.


 
Har placerat örterna här så länge, timjan, rosmarin och lavendel.


Mitt gamla köksbord har fått en ny plats.

Planerna för denna dagen är träning och bara tadet lugnt. En liten shoppingtur får det nog bli också, är sugen på att inhandla pelargoner nu.

Ha en underbar påskafton i solens tecken!!!!

Kram
T


Kommentarer
Postat av: johanna

Underbart fin verandan har blivit! Älskar ljusstaken!

2011-04-26 @ 12:46:20
URL: http://johannaholmeen.blogg.se/
Postat av: Christina

Gud så fint. Underbart hus. =)

2011-05-04 @ 21:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0