Härlig helg....

Denna härliga helgen börjar dra sig mot sitt slut. Lördagen började med en härlig power walk i skogen med fåglarna som kvittrade i kapp. Hungrig som en varg efter promedanden blev det en stadig frukost med yoghurt och äggsmörgås. Nu var det att göra sig iordning för att åka till Halmstad, det var shopping som stod på schemat. Jag hittade mina löparskor och lite hudvård på Make-Up Store. Harrys fick bjuda på lunchen och nu var det dags för K-rauta. En tråkig affär tycker jag men Johan ville gå dit och vi behövde grejer till huset men vi fann inte ens hälften. 

Kvällen spenderade med goda vänner och tacos. Väldigt trevligt med spontanbjudningar måste jag säg, mna behöver inte städa och greja innan utan de tar det som det är. Underbart tycker jag, man kan inte alltid ha det tipptopp hemma.  

Idag har det varit stora plock och greja dagen. Carro och jag tog en härlig promenad på förmiddagen och efter lunchen började vi med verandan och den har fått en uppfräshning. Snart kan man njuta en frukosten där måste bara bli lite varmare.


Dessa små börjar komma upp så smått i landen.

Hoppas ni haft en härlig helg!

Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0