Bilder från i lördags

Här kommer en bildkavalkad från i lördags.


Framme vid operan


Inne i salongen


Vi har börjat bänka oss.

Nu har jag inte fler bilder från Operan, fick inte ta kort under föreställningen men jag kan försäkra att den var helt underbar. Härlig musik och häftiga scenbyggen, jag tror att jag skulle vilja se den igen nu när man har bakgrundsfaktan om storyn.



Nu har vi anlänt till lilla London där vi åtnjöt en underbar trerätters meny.


Toast skagen till förrätt.


Kungsflundra med pommesduchess. Mums!


Tillsist vaniljglass med blåbär.


Till detta dracks detta vin och det var underbart gott. Måste drickas igen någon gång.


Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0