Tisdag

Jaha, vad kan man säg. Det känns som att veckorna bara flyger iväg, nu är snart maj slut och jag undrar var den har tagit vägen. Allting säger bara Poof! jag hänger inte med längre. Tänk om man kunde sakta ner klockan och se hur tiden gick men att man hängde med hela tiden.

Det värsta är att varenda helg i juni är uppbokad och även resten av maj. Det är så jobbigt eftersom man inte kan njuta av helgen utan man bara avverkar dem. Jag önskar att man kunde vakna upp en lördag och veta att man inte har något planerat bara ta dagen som den kommer. Gud vad skönt det hade varit!

Kram T

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag håller med! vart tar tiden vägen!?

2010-05-20 @ 22:38:19
URL: http://sweetmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0