Snart är det helg!

Äntligen är det helg eller om en dryg halvtimme. Ikväll ska mor och jag gå på bio. Igår hade Sex and the City premiär och ikväll ska vi gå på den. Det ska bli så kul jag har verkligen längtat på denna fortsättning. Mina helg planer är inte stora och det känns väldigt skönt. J är iväg hela dagen i morgon och jag ska bara åka och klippa och färga håret. Jag har en underbart snäll frisör som tar sig an mig på helgerna, får ta med mig något som tack. 

Visst måsten finns ju alltid, städa, tvätta, laga mat, klippa gräs och mycket mer. Men det känns så mycket lättare när man vet om att man har tid på sig och inte behöver skynda sig. 

Sex_and_the_city_2.jpg  

Ha en bra kväll!

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0