God Morgon!

Herregud vad underbart det var att vakna idag och veta att man är ledig. Efter frukost framför The House of Eliott gick jag bort en runda till huset för där är Johan och far och arbetar för fullt. Det har påbörjar den andra gaveln, känns skönt att det verkligen händer stora saker där borta nu. Idag har jag tänkt att anfalla trädgården och göra iordning alla land, med att skära kanter och lägga på täckbark. För att göra det så underhållsfritt som möjligt till sommaren. Förra sommaren fick jag luka två gånger i veckan och det känner jag att jag inte hinner med.

Men först så ska jag sy ett fodral till min nya dator så att den är lite skyddad om man skulle ta med sig den någonstans.

Ha en bra dag!

Kram T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0