Dålig start

Man kan lugnt säga att dagen började uselt, med vädret menar jag. Det öste ner som om himlen vore öppen. Efterson vädret inte tillät någon vistelse ute så började jag plocka lite inne, bytte lakan i sängen, dammsög golven och torkade på toa. När allt detta var klart kunde jag inte hålla mig från att gå ut och plantera mina blommor. Med garagedörrarna öppna gick det kanon bra att plantera blommorna för att sedan sätta dom på sin bestämda plats. Nu var det dags för lite lunch och då blev det limelax med färskpotatis. Efter att vi hade ätit lunch åkte jag till Hämta (Smålandsstenar) för att köpa kuddar till sängen om man säger så här blev det inte bara det.

  

Detta var lite av de saker jag köpte och nedan är blommorna som jag planterade på förmiddagen.

   

Nu är det dags att hoppa in i duschen och laga tacos.

Ha en mysig kväll

Kram
T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0