Dagens fynd

Idag bar det av in till Halmstad för lite shopping. Mina löparskor var utslitna så det var dags för ett par nya. Strax efter nio gav vi oss iväg och hem kom vi vid halv sex. Jag köpte ett par nya löparskor, ett par löpartights, ansiktsvatten, en spade, pelargoner, murgröna mm och bågar som håller upp blommorna så att de inte hänger ut över gräsmattan. En salig blandning kan man kort sagt säg. Imorgon ska jag inviga dom nya skorna med en långrunda. Det blev ett besök i Laholm hos P & E, de hade en parabol som vi skulle få låna. Med nya krafter från kaffe började vi vår resa mot Harplinge, där vi skulle köpa en vindatrappa som J hade hittat på Blocket på morgonen. Efter detta började hemsresan, man började bli lite smått seg men när vi kom hem åt vi en stärkande kvällsmat och begav oss ner till A & B för att hämta gräsklipparen och J 4-hjulingen. Jag klippte gräset och poff så var klockan åtta och man ville inget annat än att lägga sig i soffan.

Det som står på agendan för morgondagen är att plantera de blommor jag köpte idag och kantskära alla land med min nya spade. Tror att det kommer gå jättebra, det känns så eftersom jag har min nya spade.

Nu ska jag börja kolla på American Pie The Wedding, får se hur lång tid det tar innan man somnar i soffan.


Kram

T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0