Segdragen dag

Idag har varit en väldigt seg dag. Varför vet jag inte men jag har bara inte känt motivationen till att jobba på. Hoppas det blir bättre i morgon då är det ju fredag. Jippi! Det är min tur att ha med fredags fika men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Det blir nog mitt parad nummer kladdmuffins med hackad vitchoklad.

Ikväll är det körövning och det ska bli riktigt roligt. Det är veckans höjdpunkt efter yogan på tisdagarna. Kaffe skulle vi visst dricka efter övningen, det händer inte så ofta.  

Nähä nu är det snart dags att logga ur telefonen och bege sig hem till Hylte. Men först så ska jag hämta ett paket från H&M.

Ha en bra eftermiddag och kväll!

Kram T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0