Mitt i veckan

Då har man passerat mitten på veckan och det innebär ju bara två dagar till helg. Härligt härligt! Jag tycker att det har varit underbart väder ute idag, solen har tittat fram titt som tätt och fåglarna har kvittrat. Det känns verkligen som att våren är på väg. Jag vill bara ut och ta in allt solsken, kanske sätta sig i lä vid en vägg och njuta av en kopp kaffe och en bra bok. Verkligen inte göra någonting. Men det kan man  ju alltid drömma om. ;) 

Idag efter jobbet blir det en snabbis till Gekå´s ska köpa en liten present till en liten bebis och lite annat. Sen måste jag handla mat och lite sånt. Efter allt detta ska jag snöra på mig dom skitiga löparskorna och ge mig ut i skogen på ett svettigt pass upp och nerför backarna.

Ha en fortsatt bra dag!

kram
T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0