Lördagens pyssel!


Detta har jag pysslat med idag.



Jag kände att det var dags att plantera lite påskliljor, så att man får lite vårkänslor när man tittar ut och kommer hem från jobbet. Det har varit hemma pyssel på tapeten idag. Började med att tvätta och städa. Efter det åkte jag ner till Hylte för att handla blommor och annat. En liten present till mig själv blev det också ett armband från Baglady. I eftermiddag blev våfflor som mamma kom hit och gjorde. Det var underbart gott! Nu sitter jag med ett glas vitt vin och bara njuter av en lördagkväll utan några planer.

Ha en mysig kväll

kram
T

Kommentarer
Postat av: Marie

Gud så fint du har planterat! Så himla duktig du är!

2010-03-28 @ 18:10:45
URL: http://sweetmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0