Helgen snart slut

Poof säger det bara och helgen är slut. Det har inte hänt så mycket denna helgen, men det är skönt när det inte är full planerat. I fredags kväll hade vi besök av Göransson och Evelina med lille Ivar. Det var trevligt och vi pratade om allt möjligt. Efter en liten sovmorgon till klockan 8 så åkte jag och mor ner till Hylte för att handla en liten blomma till Regina och Ricky. Efter det så var det dags att laga lunch och sedan bar det iväg ut till mamma och pappa. Det var dags för olje och oljefilter byte på min kära bil. Jag hjälpte till lite och vi bytte även ut de utslitna torkarbladen. Den fick en riktig uppfräshning tvättning hann vi med också. När kaffet hade blivit druckit så åkte mamma med mig hem och vi gav oss ut på en promenad. Det blev itne så långt men det var väldigt skönt väder.

På kvällen var det dags för ett litet kalas hos R & R, där var även Reginas föräldrar och vi hade en jätte trevlig kväll med mycket vin och skratt. Den där Ricky tycker om att fylla på glasen hela tiden och passar man sig inte så fylls glaset vare sig man vill eller inte. Man var lite tung i huvudet när man vaknade imorse. Men efter en löparrunda så var huvudet lite klarare.

Ikväll är det bio som gäller It´s Complicated med Meryl Streep och Pierce Brosnan. Det verkar vara en rolig film. Mitt sällskap är mamma, inte helt fel. Trevligt, trevligt.

Ha en bra kväll

kram
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0