Helg!!

Nu har jag gjort första veckan på mitt nya jobb. Det är jätte roligt. Helt annorlunda mot det jag gjort innan men jag har välkomnat denna förändring med öppna armar. Idag är det först hela förmiddagen damkörsövning som gäller efter det så är det 45 års fest som gäller. Kristian och hans bror fyller 25 resp. 20. Det ska bli riktigt trevligt så framåt seneftermiddagen bär det av uppåt till Blidsberg. Har inte kommit fram till vad jag ska ha på mig men det löser sig nog under eftermiddagen. Det finns några idéer i huvudet. 

Måste göra mig klar nu, men vi hörs kanske senare.

kram T 

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja, det tycker jag!!!! ;-) Då kan vi vara ringsystrar! haha

2010-03-10 @ 16:16:05
URL: http://sweetmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0