Förberedelser

Just för tillfället håller jag på att förbereda inför festen ikväll. Efter att ha misslyckats med muffinsen så fick jag hämta nya krafter och göra ett nytt försök och de blev jätte bra, det är bara slutfinishen kvar. Har gjort köttet klart och det är bara såsen och salladen kvar att göra. Visst jag måste ju duka och göra mig själv iordning. Har inte kommit på vad jag ska ha på mig. Har inte riktigt någon inspiration, det känns som att jag inte har några fina kläder överhuvudtaget. Men garderoben är överfylld ändå konstigt nog. Usch jag hatar den känslan.


Måste nog börja med lunchen J kommer hem om tjugo minuter och då ska det vara klart.


Ha en bra dag!

kram
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0